22 Kasım 2017 Çarşamba

Savaşçı, Harbiye Marşı

Ömür OKUR "un sitesinden bir yeni yazı: Savaşçı, Harbiye Marşı

Neden Savaşçı dizisindeki, Kılıç Timi"nin Harbiye Marşını söylediği sahneyi yayınlıyorum? Harbiye Marşını beğeniyorum ve Asteğmen olarak yemin etme törenine askeri nizam ile gittiğimizde söylediğimiz marştı! Ama bundan değil; çünkü bu yazıyı kişisel gelişim kategorisine ekleyeceğim.


Ben bu yazıyı yazarken saat: 05.25 ve ben evimde, sıcak kaloriferin yanında oturmuş bir halde bu yazıyı yazıyorum. Ama şunu biliyorum ki bu rahatlığımın sebebi; namusuyla, ettiği yemine sadık kalarak - canı pahasına hainlere geçit vermeyen güvenlik güçlerimiz. Allah O"nların isimlerini duymamızı nasip etmesin. Ne yara, ne de şehit. Allah bir sonraki gün sevdiklerine sağ salim ulaşmayı O"nlara nasip etsin.


Sahneyi anlatayım: Düşman dört bir tarafı sarmış, mühimmat az, sabah olunca hainler var güçleri ile saldıracaklar. Ama görevlerinin bilincinde olan Özel Kuvvetler"in Kılıç Timi, her bir ağızdan Harbiye Marşını söylüyor. Korku yok. Gözdağı var. Düşman karşılarında ölüme hazır bulunanların cesaretinden ne yapacağını bilemiyor. Panik.


...


Yani sen görevinin ne olduğunu gerçekten biliyorsan, içine bulunduğun şartların ne olduğuna bakmaz; ağlamaz, sızlanmaz, bahane uydurmaz... görevini yerine getirirsin.


https://youtu.be/g4NNAxD8cmU Yazı http://www.omurokur.com/2017/11/savasci-harbiye-marsi/ adresinde yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder