12 Aralık 2014 Cuma

Seni Kalbime Gömdüm, Behzat Ç.

Ömür OKUR "un sitesinden bir yeni yazı: Seni Kalbime Gömdüm, Behzat Ç.

seni kalbime gömdüm


"Dünyaya erken gelmek" diye bir tabir varya Yaw şu Erdal Beşikçioğlu var ya; tam da bu tabire uyan bir adam!


Biraz geç kalsa rollerinin hakkını layıkıyla yerine getiren bir tiyatrocu olmak yerine, oynadığı dizilerden filmlerden karakterine aşina olduğumuz adamı gerçekten savcı, polis, istihbaratçı olarak tanıyabilirdik:)


Film mi?


Erdal Beşikçioğlu"nun rolü yanında filmi unuttum iyi mi!


Aklımda kaldığı kadarı ile bahsedeyim;


Radikal Polis: Erdal Beşikçioğlu ve fırlama ekibi,


İntikam ateşi ile dolu bir seri katil; Tardu Flordun,


Ateşli Savcı: Canan Ergüder,


İntikam ateşini yakan kibriti çakanlar: İstihbarat ve sistem yalakaları...


http://youtu.be/zx1LOx8K-U4

Benim Puanım: 8 / 10


IMDB Puanı: 7,7 / 10


Sinemalar.com Puanı: 7,6 / 10


Vizyon Tarihi: 28 Ekim 2011


Yapımı: 2011 - Türkiye


Tür: Aksiyon, Gizem, Suç


Süre: 110 Dak.


Yönetmen: Serdar Akar


Oyuncular: Erdal Beşikçioğlu, Fatih Artman, Canan Ergüder, Berkan Şal, İnanç Konukçu


Senaryo: Emrah Serbes


Yapımcı: Tarkan Karlıdağ

Yazı http://www.omurokur.com/2014/12/seni-kalbime-gomdum-behzat-c/ adresinde yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder