Beşiktaşlı futbolcular Trabzonspor maçı öncesinde stada, şehitlerimizi anmak için her birinin üzerinde farklı bir harf ve bir araya gelince "Şehitler Ölmez" yazısı oluşturan tişörtlerle çıktılar.
Beşiktaşlı olmaktan gurur duyuyorum.
Yazı http://www.omurokur.com/2015/08/besiktas-sehitlerimizi-unutmadi/ adresinde yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder