28 Temmuz 2016 Perşembe

Cemaat, Tarikat Gerekli midir?

Ömür OKUR "un sitesinden bir yeni yazı: Cemaat, Tarikat Gerekli midir?

Muslim Groups


Hz. Muhammed (Allah"ın selamı O"nun üzerine olsun) Veda hutbesinde "Ey müminler! "Size iki emanet bırakıyorum, onlara sarılıp uydukça yolunuzu hiç şaşırmazsınız. O emanetler Allah"ın kitabı Kuranı Kerim ve Peygamberinin sünnetidir." diye seslenmiştir.


Anlayan için;


İlah: O"ndan başka ilah olmayan tek Allah; inanıyorum,


Rehber: Kuranı Kerim; anladığım dilde mealini ve tefsirini okudum okuyorum,


Yol gösteric: Hz. Muhammed (Allah"ın selamı üzerine olsun); örnek aldım onun gibi davranmaya çalışıyorum


Benim ihtiyacım yok,


Sizinde ihtiyacınız yok cemaate, tarikata.


Hz. Muhammed (Allah"ın selamı O"nun üzerine olsun) gibi insan olalım yeter!

Yazı http://www.omurokur.com/2016/07/cemaat-tarikat-gerekli-midir/ adresinde yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder