22 Mart 2019 Cuma

Müzik Kutusu, The Music Box, The Carillon

Ömür OKUR "un sitesinden bir yeni yazı: Müzik Kutusu, The Music Box, The Carillon

İzlemiş oldum bir kere


İzlediğimi göre yorumda yapayım dedim


Çok çok iyi olabilecekken acemice becerilememiş bir film


Oyuncuların oyunculukları hele ki; beni aynı filmde oynatsalar, oynayanların oyunculuklarından sadece bir barem altta oyun sergilerdim o derece!


Ama filmden çıkarılacak bir ders var: neresi olursa olsun öyle her yerde bulduğunu kendinin gibi sahiplenirsen alırsın bir gün başına belayı 


https://www.youtube.com/watch?v=-haB_S1ORks

Benim Puanım: 5 / 10


IMDB Puanı: 5,6 / 10


Tür: Gerilim


Yapımı: 2018 - İtalya


Süre: 83dk


The Carillon Filmi Oyuncuları: Fiona Whitelaw, Antonio Lujak, Rachel Daigh, Antonella Salvucci, Anita Tenerelli


Yönetmen: John Real


Senaryo: John Real


Yapımcı: Adriana Marzagalli

Yazı http://www.omurokur.com/2019/03/muzik-kutusu-the-music-box-the-carillon/ adresinde yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder