31 Mart 2019 Pazar

Sadık Dostum, A Dog"s Way Home

Ömür OKUR "un sitesinden bir yeni yazı: Sadık Dostum, A Dog"s Way Home

Çevremde görüyorum;


Evde bakılmakta iken, sahiplerinin hevesi geçip dışarı - sokağa bırakılan hayvanları sahibinin evinin kapısına, penceresine üzgün üzgün bakarken,


Duyuyorum;


Gece karanlığında ağlar gibi inlerken...


Empati kurun;


Seviliyorsunuz,


Okşanıyorsunuz,


Aileden bir parçasınız,


Ve artık sana olan hevesimiz kalmadı diye kapının dışına konuluyorsunuz...


Ne hissedersiniz?


...


Sürekli kavga edenler için kullandığımız Kedi Köpek gibi tabir, zamanımızda değişmiş durumda.


Çevrenize, sokak hayvanlarının bir birlerine nasıl davrandıklarına bakın bakalım, kavga eder gibi mi yoksa yaşamlarına destek olur gibi mi!


...


Uzaklarda kaybolan kedi ve köpeklerin, evlerine dönüş haberlerini okumuşsunuzdur.


İşte öyle olaylardan birini, çevresini köpeğin bakış açısından anlatan, hayvanseverlerin içini ısıtacak bir aile filmi.


https://www.youtube.com/watch?v=1pKdCHvH310

Benim Puanım: 7 / 10


IMDB Puanı: 6,6 / 10


Tür: Dram


Yapımı: 2019 - ABD


Süre: 96dk


Sadık Dostum Filmi Oyuncuları: Ashley Judd, Edward James Olmos, Wes Studi, Patrick Gallagher, John Cassini


Yönetmen: Charles Martin Smith


Seslendirenler: Bryce Dallas Howard


Senaryo: W. Bruce Cameron, Cathryn Michon


Yapımcı: W. Bruce Cameron, Gavin Polone

Yazı http://www.omurokur.com/2019/03/sadik-dostum-a-dogs-way-home/ adresinde yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder