28 Şubat 2015 Cumartesi

Yaşar Kemal"in Okurlarına Vasiyeti

Ömür OKUR "un sitesinden bir yeni yazı: Yaşar Kemal"in Okurlarına Vasiyeti

yaşar kemal


Benim kitaplarımı okuyan katil olmasın, savaş düşmanı olsun.


Benim kitaplarımı okuyan insanın insanı sömürmesine karşı çıksın; Kimse kimseyi aşağılayamasın, kimse kimseyi asimile edemesin, insanları asimile etmeye can atan devletlere - hükumetlere olanak verilmesin.


Benim kitaplarımı okuyanlar bilsinler ki, bir kültürü yok edenlerin kendi kültürleri, insanlıkları ellerinden uçmuş gitmiştir.


Benim kitaplarımı okuyanlar yoksullarla birlik olsunlar, yoksulluk bütün insanlığın utancıdır.


Benim kitaplarımı okuyanlar cümle kötülüklerden arınsınlar.


KASIM 2014

Yazı http://www.omurokur.com/2015/02/yasar-kemalin-okurlarina-vasiyeti/ adresinde yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder